Agátka pro vás peče internetové sušenky , aby vám ulehčila nakupování. Používáním webu souhlasíte s jejich použitím.
Potřebujete poradit? 770 601 604 Po - Pá 9:30 - 16:00
Košík

Nechte se provést
světem hraček

Cena:
Prodejny:
Příznaky:
Značka:
Rozvíjí:
Typ hračky:
Určeno pro:
Věk:
Vymazat filtr
Potřebujete poradit?
Monika Slabá

Ergonomicky tvarované psací potřeby

Stejně jako jste řešili výběr vhodné školní tašky, která podpoří správný vývoj zad vašeho dítěte, neméně důležitý je výběr psacích potřeb. Malé děti se často potýkají s nesprávným úchopem psacího pera, který je možné eliminovat grafomotorickými nácviky a ergonomicky tvarovanými psacími potřebami. Grafomotorická cvičení uvolňují zápěstí a přispívají k lepšímu ovládání tužky. Ergonomický tvar psacích potřeb podporuje jejich správné a pohodlné držení. Uvolněné držení tužky pomáhá proti předčasné únavě svalstva ruky a bolestem při psaní.
Chci vědět víc
Zobrazuji 1 - 24 z 31
< 1

Ergonomicky tvarované psací potřeby

Nenašli jste to pravé?
Zkuste další tipy od mámy Kristýny!

Kristýna|trans