Potřebujete poradit? 770 601 604 Po - Pá 9:00 - 15:00
0
Košík
Úvodní stránka Výměna, vrácení a reklamace zboží

Výměna, vrácení a reklamace zboží

Dostalo vaše dítko stejný dárek dvakrát? Nesedí mu vybraný školní batoh? Nevadí, pomůžeme vám situaci vyřešit.
Prvním krokem je vyplnit následující Retino formulář:
 
 

1. Výměna zboží

Níže uvedené podmínky jsou platné pouze pro zboží zakoupené přes e-shop, nikoliv v kamenných prodejnách bez předchozí objednávky.

Zakoupené zboží můžete zdarma vyměnit, a to do 14 dnů od převzetí zboží. 
Zboží, které chcete vyměnit, nám předejte v této lhůtě buď osobně v kterékoliv naší prodejně nebo nám ho můžete zaslat na adresu Agátin svět, Toužimská 889/hala E4, 199 00, Praha 9.  Ke zboží je třeba přiložit kopii daňového dokladu o jeho zakoupení.
Pro rychlejší předání zboží si můžete připravit a předvyplnit formulář.

V případě výměny v našem obchodě doporučujeme předem se s námi spojit, domluvit si výměnu a vybrat si náhradní zboží, které si pak najednou vyměníte za původní zboží.

Pro přijetí zboží na výměnu platí stejné podmínky jako pro zrušení objednávky a úplné vrácení zboží:
  • zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu
  • multimediální nosiče (CD, DVD, CD-Romy) musí mít neporušený obal (a to i tehdy, jsou-li vloženy do knih)
  • společenské hry, stavebnice a kreativní sady též musejí mít neporušený obal.

Pokyny pro zaslání zboží na výměnu:
  • zboží zasílejte obyčejnou zásilkou (dobírka nebude přijata)
  • náklady na zaslání náhradního zboží je nutné odečíst od hodnoty zboží, za kterou si můžete vybrat náhradní zboží (např. chcete-li vyměnit zboží v hodnotě 500 Kč a zaslat jiné, může mít vybrané náhradní zboží hodnotu max. 401 Kč, zbylých 99 Kč je poplatek za zaslání (řídí se vždy dle aktuálního ceníku za dopravu v okamžiku odesílání nové zásilky s náhradním zbožím).
  • v případě, že cena náhradního zboží bude nižší než cena původně zakoupeného zboží, rozdíl v ceně Vám vrátíme v případě osobní výměny. Při výměně zasláním se rozdíl v ceně nevrací.
 

2. Vrácení zboží (zrušení objednávky nebo její části)

Níže uvedené podmínky jsou platné pouze pro zboží zakoupené přes e-shop, nikoliv v kamenných prodejnách bez předchozí objednávky.

Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí. Zboží můžete vrátit buď osobně v naší prodejně nebo zasláním na naši adresu Toužimská 889/hala E4, 19900, Praha 9. Vždy je třeba přiložit kopii dokladu o zakoupení.

Zboží musí být vráceno do 10 pracovních dnů od odeslání zprávy o zrušení objednávky nebo její části. Zboží musí být vráceno nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu.

Ve lhůtě 10 pracovních dnů od vrácení zboží kupujícím je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno.

V případě vrácení zboží vracíme kupní cenu nejpozději do 10 dnů od skončení lhůty na přezkoumání zboží, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím či v hotovosti. Náklady na zaslání vraceného zboží nese kupující.

Multimediální nosiče (CD, DVD, CD-Romy) musí mít neporušený obal, a to i tehdy, jsou-li vloženy do knih.
 

3. Reklamace

Agátin reklamační postup je snadný a rychlý, stačí postupovat podle těchto kroků:
  1. Nejprve vyplňte ve formuláři výše alespoň mailovou adresu, na kterou jste objednával/a, a potvrďte ji.
  2. V dalších krocích formuláře přiložte fotografie reklamovaného zboží a co nejlépe popište vadu. Pomůžete tak urychlit reklamační řízení.
  3. Poté posoudíme zaslané informace k reklamaci. Spojíme se s Vámi e-mailem a domluvíme další postup.
  4. Bude-li reklamace uznaná, můžete nám předat reklamované zboží buď osobně v některé z našich prodejen, nebo zasláním na adresu K+L NET, s.r.o., Toužimská 889/hala E4, 199 00, Praha 9.
Reklamujete-li zboží bez vyplnění výše uvedeného interaktivního formuláře, postupujte takto:
  • reklamované zboží spolu s kopií dokladu o koupi zboží zašlete spolu s reklamačním protokolem na adresu K+L NET, s.r.o., Toužimská 889/hala E4, 199 00, Praha 9, nebo
  • doneste reklamované zboží a kopii dokladu o jeho koupi do některé z našich prodejen.

Do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží Vás vyrozumíme o způsobu vyřešení reklamace (přijetí/nepřijetí reklamace, výměna/oprava zboží). V případě uznané reklamace jsou nezbytně nutné náklady za dopravu reklamovaného zboží k prodávajícímu a zpět hrazeny prodávajícím.

Reklamace školních batohů a aktovek
Značky Topgal, Step by Step, Coocazoo, Ergobag, Boll atp., které najdete v našem sortimentu, se vyznačují velkou kvalitou svých výrobků. Přesto se samozřejmě někdy stane, že je třeba aktovku či školní batoh opravit. Uvědomujeme si, že 30denní lhůta na vyřízení reklamace je ve školním roce, kdy dítě nosí aktovku denně do školy, velmi dlouhá. Proto nabízíme jiné řešení:

  • objevíte-li na školním batohu či aktovce vadu, postupujte jako u klasické reklamace, tzn. vyplňte formulář výše, vyfoťte poškozené místo a nahrajte fotografie batohu;
  • vadu posoudíme, spojíme se s výrobcem a následně s Vámi. 
  • máte-li v blízkosti některou z našich prodejen, rádi Vám zapůjčíme po dobu opravy či čekání na výměnu náhradní školní batoh (jedná se o školní batohy Topgal v holčičí i klučičí variantě).
Lucie je srdcem Agátina světa. Stojí na ní každodenní fungování společnosti jako celku a jeho další rozvoj. Energii čerpá ze sportu a ze společných chvil se svou rodinou. A právě takové radostné chvíle chce dopřát i rodičům a dětem, kteří se pobaví nad hrou či tvořivou sadou z Agátina světa.