Potřebujete poradit? 770 601 604 Po - Pá 9:00 - 15:00
0
Košík
Úvodní stránka Pravidla zpracování recenzí

Pravidla zpracování recenzí

PRAVIDLA ZPRACOVÁNÍ RECENZÍ

společnosti K + L NET s.r.o., IČO: 27886867, se sídlem Václavkova 364/22, Dejvice, 160 00 Praha 6, zapsané v obchodním rejstříku, vedené u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 124253,

pro prodej zboží prostřednictvím https://www.agatinsvet.cz 
(dále jen “e-shop”).

Recenze, které zveřejňujeme, pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na e-shopu nebo v kamenné prodejně skutečně zakoupili. 

Za tímto účelem mohou naši zákazníci po nákupu na našem e-shopu nebo v kamenné prodejně obdržet odkaz na hodnocení, který mohou použít k vložení recenze k zakoupeným produktům. 
 

Jak mohu ohodnotit zakoupený produkt?

  1. Vložením recenze, vázanou na objednávku, prostřednictvím Heureka.cz.
  2. Dále vám při každé objednávce zašleme e-mail s možností napsat recenzi k produktu na našich webových stránkách. 
  3. Dále můžete ohodnotit produkt kliknutím na tlačítko ‘’PŘIDAT NOVÉ HODNOCENÍ’’ přímo na webových stránkách e-shopu. Na základě Vašeho e-mailu/čísla objednávky, který/ou zde zadáte, ověříme, že jste si produkt skutečně zakoupili. 
 

Jak je zajištěno, že recenze produktů nejsou falešné?

Pouze zákazníci, kteří zakoupili produkty na https://www.agatinsvet.cz, mohou zanechat hodnocení těchto produktů. 
  1. Heureka. To zajišťujeme prostřednictvím Heureka.cz, kterým je předána informace o zakoupeném produktu (objednávce) a Vaše jméno a příjmení a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení produktů pouze u skutečně zakoupeného zboží.
  2. E-mail s možností napsat recenzi. U produktů z e-shopu to zajišťujeme tak, že každému zákazníkovi zašleme prostřednictvím e-mailu  vlastní hodnotící formulář zakoupených produktů. 
  3. Vložení hodnocení na e-shopu. Pokud zákazník zadává nové hodnocení přímo na webových stránkách e-shopu, kontrolujeme podle zadaného e-mailu/čísla objednávky v uděleném hodnocení, zda zákazník recenzované zboží skutečně zakoupil. Proto se Vaše recenze nemusí objevit na našem webu hned. Pokud nespárujeme zadanou recenzi s provedeným nákupem, nezveřejníme ji.
To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení produktů pouze u skutečně zakoupeného zboží.

Pokud si nebudeme v některých případech zcela jisti tím, že se jedná o našeho zákazníka, který hodnotí zakoupený produkt, tuto recenzi nezveřejníme. 
 

Jak určujeme, které recenze jsou nejdůležitější?

Recenze jsou řazeny podle jejich aktuálnosti (od nejnovějších po nejstarší). Neupřednostňujeme kladné recenze na první příčky. Na přední místa v zobrazování recenzí upřednostňujeme recenze s vyplněným textem hodnocení zákazníků, naopak recenze jen s hvězdičkami jsou řazeny na spodních místech hodnocení všech zákazníků. 

Zveřejňujeme všechny recenze, ale vyhrazujeme si smazat recenze hanlivé nebo obsahující vulgární výrazy (tyto budou námi smazány).
 

Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?

Do 14 dnů od obdržení objednávky máte možnost kontaktovat náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailu dotazy@agatinsvet.cz a poté vám bude zaslán odkaz.