Výměna, vrácení a reklamace zboží

1. Výměna zboží

Zakoupené zboží můžete zdarma vyměnit, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží, které chcete vyměnit, nám předejte v této lhůtě buď osobně v našem obchodě v Praze 6, Eliášova 12 nebo nám ho můžete zaslat (stejná adresa).  Ke zboží je třeba přiložit kopii daňového dokladu o jeho zakoupení.

V případě výměny v našem obchodě doporučujeme předem se s námi spojit, domluvit si výměnu a vybrat si náhradní zboží, které si pak najednou vyměníte za původní zboží.

Pro přijetí zboží na výměnu platí stejné podmínky jako pro zrušení objednávky a úplné vrácení zboží:
  • zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu
  •  audio a videonahrávky či počítačové programy (CD, DVD, CD-Romy) musí mít neporušený obal (to se týká i CD, DVD a CD-Romů vložených do knih)
  • společenské hry, stavebnice a kreativní sady též musí mít neporušený obal

Pokyny pro zaslání zboží na výměnu:
  • zboží zasílejte obyčejnou zásilkou (dobírka nebude přijata)
  • náklady na zaslání náhradního zboží je nutné odečíst od hodnoty zboží, za kterou si můžete vybrat náhradní zboží (např. chcete-li vyměnit zboží v hodnotě 500 Kč a zaslat jiné, může mít vybrané náhradní zboží hodnotu max. 401 Kč, zbylých 99 Kč je poplatek za zaslání (řídí se vždy dle aktuálního ceníku za dopravu v okamžiku odesílání nové zásilky s náhradním zbožím)).
  • v případě, že cena náhradního zboží bude nižší než cena původně zakoupeného zboží, rozdíl v ceně Vám vrátíme v případě osobní výměny. Při výměně zasláním se rozdíl v ceně nevrací.


2. Vrácení zboží (zrušení objednávky nebo její části)

Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí. Zboží můžete vrátit buď osobně v naší prodejně nebo zasláním na naši adresu Eliášova 12, Praha 6. Vždy je třeba přiložit kopii dokladu o zakoupení.

Zboží musí být vráceno do 10 pracovních dnů od odeslání zprávy o zrušení objednávky nebo její části. Zboží musí být vráceno nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu.

Ve lhůtě 10 dnů od vrácení zboží kupujícím je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno.

V případě vrácení zboží vracíme kupní cenu nejpozději do 10 dnů od skončení lhůty na přezkoumání zboží, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím či v hotovosti. Náklady na zaslání vraceného zboží nese kupuijící.

Audio a videonahrávky či počítačové programy (CD, DVD, CD-Romy) musí mít neporušený obal (to se týká i CD, DVD a CD-Romů vložených do knih).


3. Reklamace

Zboží, u kterého se v době záruky vyskytla vada, můžete předat k reklamaci buď osobně nebo zasláním na adresu Eliášova 12, Praha 6.

Při osobní reklamaci na místě vyplníte reklamační protokol, kde se mj. uvedou jeho vady; při zaslání zboží k reklamaci vždy přiložte popis vad. Dále je ve všech případech nutné přiložit kopii dokladu o koupi zboží.

Do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží Vás vyrozumíme o způsobu vyřešení reklamace (přijetí/nepřijetí reklamace, výměna/oprava zboží). Náklady na zaslání zboží k reklamaci nese kupující.

Reklamace školních batohů a aktovek

Značky Topgal, Hama, Schneiders, Coocazoo či Herlitz, které najdete v našem sortimentu, se vyznačují velkou kvalitou svých výrobků. Přesto se samozřejmě někdy stane, že je třeba aktovku či školní batoh opravit. Uvědomujeme si, že 30denní lhůta na vyřízení reklamace je ve školním roce, kdy dítě nosí aktovku denně do školy, velmi dlouhá. Proto nabízíme jiné řešení:
  • objevíte-li na školním batohu či aktovce vadu, vyfoťte poškozené místo a pošlete nám několik fotografií batohu na adresu info@agatinsvet.cz s popisem vady, uvedením způsobu, jak jste u nás batoh/aktovku zakoupili (pokud možno vč. dokladu) a tel. kontaktu na Vás.
  • vadu posoudíme, spojíme se s výrobcem a následně s Vámi. V případě opravy či výměny aktovky bývá nejrychlejším řešením zasalt batoh přímo od Vás k výrobce, který Vám ho po opravě zašle zpět na Vaši adresu (ušetří se čas, který by zabralo přeposílání batohu od nás k výorbci, od něj po opravě k nám a teprve následně k Vám).
  • máte-li v blízkosti některou z našich prodejen, rádi Vám zapůjčíme po dobu opravy či čekání na výměnu náhradní školní batoh (jedná se o školní batohy Topgal v holčičí i klučičí variantě).